sobota, 6 sierpnia 2011

"This is your life, this is your time"

Nie mogę dziś przestać słuchać tej piosenki:

Usłyszałam ją w radio. Uderzyła mnie. Wygooglowałam ją i teraz nie daje mi spokoju.

Macie czasem wrażenie, że żyjecie tak, jakbyście na coś ciągle czekali?
I jednocześnie byli w pełni świadomi, że tak naprawdę nie wyznaczacie konkretnego celu, więc to wszystko nie ma najmniejszego sensu?

A może po prostu za dużo czasu spędziłam dziś z wyłącznie własnymi myślami i stąd to wrażenie piosenką...

Śpijcie dobrze.

3 komentarze:

  1. Przed chwilą ta piosenka leciała w radiu, wpisałem w google " this is your life, this is your time" i proszę gdzie wylądowałem ;D. CO do Twojego opisu - mi temu uczuciowi jeszcze towarzyszy jakieś uczucie pustki, nie wiem za bardzo czym to jest spowodowane... Pozdrawiam, piosenka genialna, też nie mogę przestać słuchać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może po prostu tekst wzbudza refleksję? :)

    Ja również pozdrawiam! Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest świetne!!! I tak samo jak Anonimowy wpisałem "this is your life, this is your time" w poszukiwaniu tej piosenki i trafiłem na to... W sumie nie do końca byłem pewien, że tak brzmi tekst tej piosenki, ale się poszczęściło i to znalazłem. : )

    OdpowiedzUsuń