niedziela, 24 lipca 2011

Zemsta jest słodka

Występują:
Młody - od dziś z ksywą Smurf Maruda
Mama Młodego
Lucy - zwana też ciocią

Scena 1
Spacer po mieście
Wrocławski Rynek szczelnie wypełniają turyści i festiwalowicze. Większość zadowolona, szczęśliwa, opalona i odprężona. Pośrodku tłumu dwie znękane życiem niewiasty i młodzieniec z ADHD.
- Ciociu, a są takie krasnale z pistoletami?
- A takie z żonami są?
- A daleko jeszcze do następnego krasnala?
- A ten krasnal zaglądał pod swoją pachę?
- Ja chcę jeszcze raz do tego krasnala z gitarą! Pójdziemy tam?
- A kiedy pójdziemy do McDonalda?
- Są tu jakieś sklepy z pamiątkami?
- Ja to już w sumie zgłodniałem. Gdzie ten McDonald?
- A co to znaczy agonia?
- A dlaczego Ty nie przyczepiłaś swojej kłódki na tym moście Tumskim?
- A są krasnale, które pływają?
- A dlaczego nie ma krasnali pod McDonaldem?

Scena 2
Odra. Rejs statkiem "Gucio". Statek ledwie odbił od brzegu.
Młody: - A mnie się nuuuuudzi... Tu jest tylko woda.

5 minut później
- Nadal mi się nuuuudziii....

15 minut później
- A kiedy pójdziemy do McDonalda?

20 minut później
- A będą tam jakieś krasnale???

Mama Młodego: - A teraz wyciągnij sobie swój dyktafon i nagraj go. Jak będzie Ci źle i pomyślisz, że masz pod górkę, włącz sobie i przypomnij, że inni mają gorzej. Mają np. Młodego przez cały czas...

Scena 3
Biletomat
Lucy: - O! Zepsuł się biletomat. Nie mam biletu. Hmmm... Słuchajcie, zrobimy sobie spacer do domu.
Młody: - Nie.... Buuuu.... To jest tak daleko... Buuu...
Lucy: - Trudno. Wytrzymasz.

Scena 4
Krzyki
- Bolą mnie nogi...
- Bardzo bolą mnie nogi...
- Ja już nie mogę iść..
- Ja już nie chcę iść...

Mama Młodego: - Wytrzymasz. Uspokój się.

- Ja już nie chcę...
- Jeśli macie choć trochę Boga w sercu, to zatrzymamy się na chwilę...
- Bolą mnie nogi...
- Nie macie ani odrobiny współczucia. Wy złe kobiety jesteście.
- Ja jestem w AGONII...
- Nie chcę już... Bolą mnie nogi...

- Daleko jeszcze?
- Daleko!!!!! HE HE HE! Bardzo, bardzo, bardzo daleko! - wyrzekła Lucy z szyderczym śmiechem pełnym dzikiej satysfakcji.

Zemsta jest słodka. O tak, bardzo słodka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz